2014. február 12., szerda

Ha mégis együtt lehetnénk

Próbálom elmondani neked. Talán túlságosan akarom. Ha nem akarnám ennyire, akár sikerülhetne is, nem igaz? De így nem. Nem megy. Csak dadogok, keresem a szavakat, de nem találom őket, hiszen elvesznek, még mielőtt kimondhatnám őket. A semmibe vesznek. Valahol mindig elszúrom.
Néhány nap volt csupán. A helyzet az, hogy ennyi elég ahhoz, hogy sose tudjalak többé elfelejteni. Ahogy lopva rám pillantasz, csendben figyelsz, ahogy kitalálod azonnal a gondolataimat. Előbb tudod,mit akarok mondani, mint én magam. Nyitott könyv vagyok neked.
Messze vagy most. Jó lenne hallani rólad valamit. Akármit. Hogy minden rendben van. Hogy boldog vagy.
Emlékszel? ketten sétáltunk azon a szűk kis kihalt, meseszép utcán. Két alak. Senki sem ismert ott minket, nem tudták, kik vagyunk. Ha egy lakó kinéz az ablakából, akár szerelmespárnak is gondolhatott volna minket.
Csendben vártam.. Hátha mondasz valamit. Nem szerettem azt a csöndet. Nem szóltál. Felpillantottam. Meggyötört arcod a másnaposság jeleiről árulkodott. Tudod, akkor arra  gondoltam, jó lenne most megcsókolni téged. Lecsókolni rólad azt a nagy szomorúságot. Nem szólni semmit, csak megcsókolni.
Nem tettem. Nem tehettem. Túl sok minden történt előző éjszaka. Tudom, nem is emlékszel rá. Semmit sem jelentett neked. De nem hibáztatlak.
Együtt énekeltünk. Csak mi ketten, eltűnt az a sok ember körülöttünk arra a pár percre. Rám néztél. Mosolyogtál. Olyan nagyon boldog voltam!
Akkor arra gondoltam, mi sosem lehetünk majd együtt. Ez nem olyan. nem jó. Neked nem jó, neked mást jelent. Sosem tudnál szeretni engem. Akkor majdnem megszakadt a szívem.
-Miért sírsz?-kérdezte valaki. Nem feleltem, csak bámultalak. Te akkor már mást figyeltél, nem vettél észre. Azt akartam, hogy nézz rám, hogy a szemedet lássam, hogy elmerüljek benne! Olyan nagyon akartam! Apró, pici darabokra tört akkor szívem. Éreztem, ahogy szúrják a szilánkok a mellkasomat. Van, hogy olykor most is érzem. Olyankor mindig rád gondolok. Tudod, nekem életem legszebb percei volnának, ha mégis együtt lehetnénk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése